Ielogoties

Pieslēgties

Aizmirsi savu paroli?

Izveidot profilu

Es piekrītu Noteikumiem

Reģistrēties

Kā izvēlēties auto servisu, stāsta “Astramotors” Auto serviss Rīgā, Purvciemā

Kā izvēlēties auto servisu, stāsta "Astramotors" Auto serviss Rīgā, Purvciemā

Autoserviss ''Astra Motors'' kopš 2016. gada piedāvā klientiem ne tikai automobiļa remonta, diagnostikas un apkopes iespējas Rīgā, bet arī ļoti nopietni lūkojas nākotnē, apmierinot tieši klientu vēlmes un vajadzības, palīdzot ne tikai salabot, nokrāsot vai restaurēt spēkratus, bet pat nogādāt transportlīdzekli līdz servisa durvīm Purvciemā klienta vietā.

''Astra Motors'' savus pakalpojumus: ritošās daļas remontu, auto diagnostiku, riteņu ģeometrijas regulēšanu,  virsbūves remontu, motora un ātrumkārbas remontu, un daudzus citus pakalpojumus nodrošina ne tikai Purvciemā, bet jau arī Teikā. Uzņēmuma komanda autoservisā sāka strādāt kopš 2016. gada ziemas, kad arī oficiāli tika reģistrēta kompānija. Servisa komandā darbojas vairāk kā 10 cilvēki, kas ir profesionāli, sertificēti sava amata lietpratēji. Uzņēmumam ir arī savs moto, pie kā cieši pieturas, gan ikdienā darbojoties autoservisā Teikā,  gan informējot klientus par jaunumiem un akcijām sociālajā tīklā Facebook, gan savā vietnē www.astramotors.lv, ''Mēs esam, lai Jums būtu ērtāk!'' Komanda īpaši uzsver arī vadītāja Miķeļa Bērziņa attieksmi gan pret komandu,  gan ikdienu servisa gaitās, atzīstot, ka Miķelis nebaidās ‘nolekt’ no papīru darbiem un ķerties klāt kā riepu montāžai, tā pat skrūvēšanas darbiem, ja nepieciešams. Tāds īstens ''viens par visiem, visi par vienu'' stāsts. Ikdiena autoservisā esot kā bišu stropā, neesot dienu, kad būtu klusums. ''Sēžam un spēlējam kārtis, nē, tā mums pat gribot nesanāktu'', tā vadītājs Miķelis.

Ir dienas, kad var apkalpot pat vairāk kā 20 mašīnas dienā, pārsvarā ar mazāk būtiskiem remontdarbiem,kā kondicionieru uzpildi, riepu maiņu, bremžu sistēmas remontu, bet jau ar krietni lielākiem darbiem automašīnu skaits dienā var sarukt uz pusi, pat mazāk, skatoties pēc sarežģītības. Darbs var mainīties no vienkāršas apkopes līdz pat pilnīgai motora restaurācijai. Autoserviss Teikā saviem klientiem nodrošina gan garantijas remontus, gan arī apdrošināšanas iespējas, sadarbojoties ar Latvijas lielākajām apdrošināšanas kompānijām, kā arī klientu kartes ar īpašām atlaidēm un bonusiem.  ''Astra Motors'' komanda ir iecienījuši gan rokas instrumentus, gan tehnikas no zīmoliem: Toptul, Makita, Youli, Space, Nussbaum, Stenhoj, bet zīmolu Condor jau no pašiem pirmsākumiem pasūta no Valmieras  ''Noliktava95''. Turpretī riepu montāžai autoserviss izmanto zīmolu Evert, starp citu, ''Astra Motors'' ne tikai montē, bet arī piedāvā riepu uzglabāšanu autoservisa telpās Teikā un Purvciemā. Komanda uz jautājumu, cik bieži tiek veikta iekārtu un instrumentu apkope atklāti pauž: ''Jo laicīgāk tiek pamanītas nepilnības, tās novēršot, jo ilgāk tehnika kalpo, ir instrumenti, kas tiek ‘uzpasēti’ uzreiz pēc izmantošanas, bet pacēlāji tiek apkopti reizi gadā''.

''Astra Motors'' komanda vienbalsīgi teic, ka tieši klienti ir viņu vērtība, jo tieši klienti ir tie, kas veicina uzņēmuma reputāciju, sevišķi ar atsauksmēm, kas ir vislabākā reklāma, vai pretēji, jo sliktāks būs serviss, jo ātrāk izplatīsies negatīvās ziņas, kas arī liks ''laivai viļņos šūpoties''.

''Klientam ir jābūt pirmajā vietā, un pavisam atklāti - jebkurā sfērā un kompānijā!'', tā ''Astra Motors''.

Jūs minat, ka klients ir vislielākā vērtība, bet vai klients, kurš pie Jums iegriežas pirmo reizi, un tā teikt, ar ''akūtu problēmu'', no Jūsu puses būs pieņemts nekavējoties?

  • vadītājs M. Bērziņš: ''Mēs vienmēr cenšamies palīdzēt klientam, jo spējam saprast, kā viņš jūtas. Šādas situācijas nav retums, pārsvarā tā ir izdegusi spuldzīte, pārsista riepa vai problēma bremžu sistēmā. To novēršanai varam izbrīvēt laiku pat, ja servisā ir liela noslodze.''

Un, ja klients atklāti pauž, ka ir steidzama situācija nonākt kādā konkrētā galapunktā Rīgā, bet, ņemot vērā, ka auto viņu ir pievīlis, Jūs spējat kā palīdzēt?

  • (iesmej) Varam gan! Arī šādas situācijas mums ir bijušas, mums ir brīvi pieejama automašīna, līdz ar to, klientu varam nogādāt uz vajadzīgo vietu, tiesa tikai Rīgas robežās, vai arī izsaucam taksi. Mēdz būt situācijas, ka paši arī atvedam klienta auto, jo viņš fiziski nespēj to atgādāt.’’

Jūs patiešām esat uzticīgi klientiem!

  • Mēs vienkārši saprotam situācijas, un, ja spējam palīdzēt, vienmēr iesim pretī saviem klientiem!

Un klienti Jums?

  • Mums ir liels klientu pulks, kas izvēlās tieši Mūs, tas ir attieksmes un kvalitātes zīmogs. Mēs esam nokomplektēta komanda, kas ilgi turas kopā - pielāgošanās, atlaides, bonusi, pat palikšana pēc darba laika, lai palīdzētu, tas viss veicina atpakaļejošo saiti. Klienti ne tikai ved remontēt savus ‘autiņus’ pie mums uz Teiku, bet arī sevi (iesmejas), mums sanāk gan uzklausīt, gan dalīties padomos. Tā teikt, esi atvērts un klients tev uzticēsies – daudzējāda nozīmē.

Tautā tomēr izskan pieņēmumi, ka teju neviens autoserviss nedz Rīgā, nedz visā Latvijā nav uzticams un godīgs..

  • Par citiem nevaram spriest, protams, katram ir savi +/- mīnusi, arī klients, būdams cilvēks, var būt neizprotams, izdari visu līdz sīkumam, bet būs neapmierināts, tā tāda mīcāma tēma. Mums ir sava iekšējā politika, par mums runā mūsu darbi, un pēc mūsu klientu attieksmes un atsauksmēm, es teikšu, ka vismaz mūs šis pieņēmums neskar.

Ja Jūs iedomātos sevi klienta vietā, pēc kā Jūs meklētu drošu autoservisu Rīgā un Latvijā?

  • Noteikti pēc atsauksmēm, tā ir labākā reklāma pēc kuras vadās liels skaits cilvēku, un pēc informācijas, ko var atrast par uzņēmumu. Servisam jābūt uzticamam un jāatbilst noteiktiem standartiem.

Tātad Jūs dodat 100% garantiju par savu darbu?

  • Mēs strādājam ar atdevi, nodrošinot iespējami augstu kvalitāti. Nodrošinām arī garantijas remontu, jo nevaram vienmēr paredzēt vai ražotāja rezerves daļa nav brāķis. Visiem remontiem ir likumā noteiktā garantija.

Kāds kopumā ir automašīnu stāvoklis nonākot pie Jums?

  • Dažāds. Cilvēki ir dažādi un auto stāvoklis ir dažāds. Ir pat ļoti koptas automašīnas, bet vecas, un otrādi.

Astra Motors arī maina riepas, drīz atkal sāksies lielais ''riepu bums''! Kā Jums šis periods ar noslodzi?

  • Ļoti saspringti. Cilvēki šajā ziņā bieži novelk līdz pēdējam un tad visu vajag ''tagad un tūlīt''. Mums ir pieraksts, pēc kura arī cenšamies vadīties, ja rupji tiek kavēts laiks, mēs vairs nevaram līdzēt, tāpat kā pie ārsta, kavē – kavē, nāk nākamais.

Ko Jūs ieteiktu klientiem šādā gadījumā?

  • Būt atbildīgākiem, neatkarīgi vai tā ir riepu maiņa vai jebkurš cits remontdarbs, citādi var nākties arī gaidīt ''dzīvajā rindā''..

Pēc sarunas ar ''Astra Motors'' Rīgā vadītāju Miķeli Bērziņu un viņa komandu, kas jau daudzus gadus turas cieši kopā, nodrošinot prāvu pakalpojumu sarakstu, sākot ar luktura maiņu, auto pirms pirkuma pārbaudi,  sagatavošanu tehniskajai apskatei, beidzot ar pilnīgu motora un auto restaurāciju, viņu attieksme gan pret savu darbu, sevi kopumā un klientiem nudien ir vērā ņemama, kas, kā viņi paši uzskata, arī rada atpakaļejošo saikni no klientu puses. Mēs, Autoplacis.lv komanda varam tikai novēlēt spēku un izturību turpināt labos darbus, un gatavoties lielajam ''riepu maiņas maratonam'', kas ir pavisam, pavisam - ne tālu!

Intervija tapa sadarbībā ar pirmo un straujāk augošo auto tirdzniecības platformu Autoplacis.lv un auto rezerves daļu un apkopes servisu SIA ''Astra Motors’' Teikā, Purvciemā. 

Par mums

Tici, ka vienā piegājienā, pāris minūtēs var apceļot visus Latvijas autoplačus? Satikt savu sapņu auto pāris "klikšķu" attālumā? Var! Ietaupot gan laiku, gan resursus, piedāvājam izdevīgas alternatīvas ērti: pārdot, pirkt, meklēt un pat salīdzināt automašīnas tiešsaistē, no jebkuras vietas un ierīces. Piesprādzējies un dodamies